torsdag 1 november 2018

The Mental Breakdown

Nedräkning pågår... Väckarklockan ringer 04:45 imorgon bitti och det är inte många timmar kvar till start. I skrivandes stund har ångesten lagt sig igen, när jag tror att jag har packat klart och inser att det går att finlira lite till. Båda dropboxarna justerades ikväll och just nu har jag knappt koll på vad som är i vilken låda. Jag tror dock att jag är ganska nöjd med de ändringar som jag gjort och just nu vilar mitt tvivel i om det blir rätt klädval imorgon. På Kullamannens hemsida (Kullamannen.com) finns en länk till gps spårningen:
http://kullamannen2018.legendstracking.com/
I ovanstående länk är det möjligt att följa alla pluppar från start till mål för de som springer 100 miles, för min egen del kommer strategin att vara långt bak i startfältet och förmodligen kommer min plupp och jag vara sista pluppen på kartan. Min första målsättning är att vara i Ängelholm ca 16-16:30, om det är möjligt återstår att se. 
Packningskaos utan dess like, packa och packa om och packa ner och packa upp... Ett evighetsarbete att lyckas organisera två dropboxar. I grunden är det tämligen enkelt ju mindre grejer dess lättare men för en långsam löpare som mig behöver jag lite extra kläder för att kunna motstå kyla och vind. Vilket skapar ett packningskaos utan någon som helst struktur...
Intyg och bussbiljetter fixade, nu återstår en bra natts sömn och sedan lite frukost innan årets största utmaning är igång. Kläderna inför morgondagens kamp är redo för påtagning dock fortfarande velig angående den slutliga klädvalet... 
Hittade i mitt letande efter kläder min allra första Kullamannen tröja, lysande gul men dock får den allt lov att stanna hemma... Hujedamig nu är det allt nära... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar