söndag 1 maj 2022

The Great Race Across Tennessee 2022

Nytt år och nya möjligheter till att bemästra TGVRAT, dvs The Great Race Across Tennessee är igång för tredje året i rad. Racet börjar idag den 1 maj och håller på fram till och med siste augusti. Blir riktigt spännande att se om jag kan lyckas ta mig hela vägen och min förhoppning är att klara både Rat (enkel väg) och en Bat (fram och tillbaka). Den totala distansen att försöka bemästa är 1'035 km för Rat och 1'609km för Bat, blir en spännande sommar. Det sistnämnda är dock svårt men kanske inte omöjligt?... Vågar jag spänna bågen och nå detta mål? Vore i så fall optimal träning inför årets Kullamannen och helt klart värt att prova... Känns lite extra kul när jag får en alldeles egen virtuell nummerlapp... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar