söndag 4 december 2016

Pustigt...

Inte många veckor kvar av året men likväl har jag det kämpigt med att snöra på mig löparskorna, jag lyckades dock springa in en längre distans igår vilket kändes alldeles ypperligt i både kropp och knopp. I alla fall fram till kvällningen då förkylningskänslan blossade upp igen, idag har således blivit ännu en vilodag och hopplösheten över att inte kunna få in fler kilometer i benen växer sig allt större. Dock roade jag mig med lite inhandling av kartor i fredags och får erkänna att det infinns en viss eufori över att titta på kartor och studera alternativa möjligheter kontra direkta omöjligheter. Men en del nöjen får vara kortvarigare än andra när inlämningsuppgifter med deadlines närmar sig. Kommande vecka har dock fina möjligheter för att löpningen ska kunna komma igång ordentligt vilket är något jag allt mer behöver få ordning på om jag vill kunna klara av det jag allt mer funderar på. En del funderingar går som inte riktigt att sluta fundera på eftersom dess möjligheter är så olidligt spännande och nyfikenheten av vad det kan bli utav dessa möjligheter är allt lite pirrigt spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar