fredag 12 maj 2017

Dagens projekt: Träna tältresning

I år är jag verkligen ute i lika god tid som förra året när det kommer till att testa utrustning. Tältresningen gick dock lite över förväntan även om jag önskar att jag lyckats hitta instruktionerna i ett mycket tidigare skede. Men upp kom det och i skrivandets stund efter två försök till resning ligger personbästa på 8,03 minuter. Kvällen är dock ung så tiden ska väl allt gå att trimma ner lite till. Samt återstår en del finjusteringar att lära in men känns ändå inte längre orimligt att kunna påbörja sommarens utmaning på söndag. Längtan ut växer sig allt starkare samtidigt som mina tvivel nästan är lika starka som min längtan. Börjar inse att jag återigen inte har någon som helst aning om vad det är jag försöker mig på... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar