tisdag 9 maj 2017

Nedräkning pågår...

Jisses vad tid kan försvinna fort eller sega sig fram när väntan och längtan till något spännande är på intåg. Sista detaljerna på uppsatsskrivandet justeras och sist hemtentan är på sluttampen, imorgon vankas pappa anlända vid lunchtid och därefter påbörjas flyttprojektet. Trots mycket studier hinner jag med lite funderingar i förberedelse inför söndag. Eftersom jag i år har tillgång till många tunna skor misstänker jag att mina fötter kan komma att förändra sig i sin uppbyggnad, därav provade jag att rita av mina inre och yttre konturen av mina fötter för att kunna göra likadant efter min eventuella målgång. Detta är endast en av de många funderingar som jag ser fram emot att följa utvecklingen på i årets utmaning. Jag provade idag att lägga upp bilden via mobiltelefonen, vilket gör att jag hoppas på att kunna ladda upp bilder i bättre takt än vid förra årets utmaning. Dock kommer jag i år att inte riktigt lägga lika stor vikt vid att hitta möjligheter till uppladdning avbilder. Även den delen kommer att få bli vad det blir, och mitt huvudsakliga mål för dagarna lära fokuseras på förflyttning. Dags att ta tag i det sista på uppsatsen så mer uppdatering kommer förmodligen till helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar