tisdag 19 maj 2020

Dum, dummare eller dummast?

En fråga som jag just nu funderar på är om min tanke tillhör kategorin dum, dummare eller dummast? Men min tanke är att idag ge mig ut på landsvägen igen och förhoppningsvis få ihop lite mer distans.
Jag återvänder inte till min Sverige runt utmaning utifrån att norska gränsen fortfarande är stängd och för att kylan i Dalsland är för mig väldigt svår att hantera på flera olika sätt. Men som tur är har jag flera idéer på olika utmaningar som jag vill utforska och det är dags att åtminstone försöka utforska en av Skånelederna.
Förhoppningsvis är det lite varmare i Skåne och jag hoppas komma undan frosten om väderleksrapporterna stämmer överens med vädrets makter (således är det bäst att ha shortsen redo). Jag har torkat ut tält och sovsäck samt är alla kläder tvättade och nerpackade igen och ryggsäcken är redo för en ny utmaning. I skrivandes stund sitter jag i Helsingborg och inväntar tåget söderut. Får se vad denna dagen erbjuder i distans och jag antar att det är ännu en utmaning som blir vad den blir och mer än så kan jag inte förvänta mig på min semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar