onsdag 21 juni 2017

Dag 31 - Strömsbruk och vidare

Tidig morgon idag med uppgång kl 06:30, packade ner tvätten sen blev det en mastig och stadig frukost med varm gröt, mackor och kaffe. Därtill fick jag med mig lite kokta ägg att ha med på färden. Idag tar jag sikte på Strömsbruk men på vägen blev jag lite tveksam om jag skulle gå bortåt eller hemåt... För jag måste ju gå bort för att kunna gå hem?
I övrigt har det gått väldigt bra idag, regnet som introducerade dagen upphörde utanför Hudiksvall och solen med dess värme har gjort mig sällskap. Jag passerar idag Strömsbruk och hittade där en pizzeria och kaffe. Efter en kort vila fortsatte jag norrut och fick mig riktigt fina vyer omkring mig.
Efter Strömsbruk tar jag sikte på att försöka nå Hårte, vilket jag inte riktigt gör innan kvällen är kommen men dagens distans blev 47 km och den totala distansen är 1'098,8 km.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar