onsdag 21 juni 2017

Dag 28 - Trödje och vidare

Inatt har jag vaknat till och från flera gånger men försöker ha sovmorgon ändå. Göran var uppe packad och klar på landsvägen kl 06:30 och ganska tidigt passerar vi Björke. Vid ca 10:15 är vi på väg in till Trödje och strax utanför finner jag en bod som är väldigt färgglad mitt ute i skogen. Jag blev nyfiken och tog mig en liten titt.
En riktigt mystisk bod full med Jesus på korset, tydligen ett konstverk enligt skylten jämte.
Kort därpå fann jag en skylt som visade att kaffe fanns inom räckhåll, rättare sagt på Anna Mörner Hårstylist salongen. Mumsigt med god fika och kaffe sant riktigt bra service och trevliga kunder. Många nya tips och trix att tänka på samt fick jag många nya tips om vägval framöver. En riktigt trevlig vilostund innan det bar vidare mot Axmarbruk och idag kom jag in i Hälsingland. Dagens distans blev 47 km och den totala distansen är nu 963,8km.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar