tisdag 31 maj 2016

Dag 18 - Mot Glommersträsk

Åter igen dags för inlägg utan bilder, förhoppningsvis kan jag få in bilder igen när jag når Lycksele och dit är det ca 150 km (kanske lite mer). Inatt har jag sovit gott men stundtals har det varit olidligt varmt och därtill har utmaningens första mardröm ägt rum. Men den var inte värre än att det gick att somna om, jag går dock erkänna att det kändes konstigt att återigen krypa ner i en säng. Idag fortsätter jag längs väg 90 och hoppas kunna passera Glommersträsk, men allt beror på hur benen känns och vilken tid jag lämnar Arvidsjaur. Jag behöver handla på mig lite förnödenheter innan jag ger mig av och funderar även på om jag ska stanna så länge som till lunch tid. Blir mest troligt att jag lämnar tidigare än så för jag längtar verkligen till att komma igång med dagen. Det ska bli spännande att få se vad denna dag har att erbjuda...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar