tisdag 4 juli 2017

Dag 47 - Ännu ett efterlängtat möte i Kallax

Idag nådde jag Kallax och även Elina med familj, riktigt roligt att träffa Elina igen eftersom det nästanr sju år sedan vi sist sågs. När det gått så lång tid och det känns som att vi senast sågs igår då blir mötet väldigt lättsamt och roligt. Många nya skratt fick jag mig när lilla Selma spinner loss med sin fyrhjuling. Dagens distans blev bara 37 km och den totala distansen är nu 1'754,5 km, men det känns väldigt bra eftersom jag får så mycket glädje och energi av att få umgås med vänner. Därtill är det riktigt roligt att få minnas tillbaka till ungdomsåren och se hur mycket eller lite som har förändrats sedan jag sist var i Norrbotten.

Jag får tacka Elina med familj för den fina gästfriheten och den trevliga stunden jag fick hos dem.. Dusch och logi är aldrig fel och därtill servicen att Elina kom ut igårkväll med kvällsfika är ju fantastiskt mysigt. Denna resar verkligen ovärderlig och obeskrivlig när det kommer till att upplevelser. Jag njuter i stora drag av den tur jag har som får lov att vara med om detta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar